Pakketten

Share on facebook
Facebook

Vragen? Wij helpen u graag verder.

Tijdens onderstaande openingstijden is onze helpdesk bereikbaar op het telefoonnummer 06 22 32 1021. Uiteraard zijn wij ook te bereiken via onderstaand contactformulier.

Wij streven ernaar om vragen binnen één werkdag te beantwoorden.

Onze klantenservice is altijd bereikbaar doordeweeks en nu ook in het weekend! Hieronder is een schema weergeven van de openingstijden van de klantenservice. Onze collegas zullen hun uiterste best doen om u van dienst te kunnen zijn.

Maandag07:00 tot 21:00
Dinsdag07:00 tot 21:00
Woesndag07:00 tot 21:00
Donderdag07:00 tot 21:00
Vrijdag07:00 tot 21:00
Zaterdag10:00 tot 19:00
ZondagGesloten

Vragen? Wij helpen u graag verder.

FAQ

Meest voorkomende vragen en antwoorden

De hoogte van uw besparing is afhankelijk van verschillende factoren. Bent u al meer dan een jaar niet overgestapt? Hoe langer u bij uw huidige leverancier zit, hoe hoger de kans dat uw besparing fors is.

Overstappen kan bijna altijd. Is uw huidige contract afgelopen, loopt het binnen 2 maanden af of is het een vrij opzegbaar contract? Dan kunt u onmiddellijk overstappen.

Is de looptijd van uw contract nog niet voorbij? Dan adviseren we u aan de hand van uw situatie. 

De duur van de overstap kan verschillen per contract. Over het algemeen zal het tussen de 2 en 6 weken duren. Tijdens deze periode wordt uw stroom en gas uiteraard gewoon geleverd. Voor u veranderd er in huis helemaal niets. 

De leveranciers bieden via Nederland Besparen speciale kortingen aan. Om deze reden zijn de prijzen via Nederland Besparen vaak voordeliger dan bij de leverancier rechtstreeks. Dit komt omdat wij u adviseren in de overstap.

Het jaarverbruik staat op de jaarafrekening die ieder jaar door de energieleverancier wordt verstuurd. Als deze niet beschikbaar is, kunnen we het beste een vergelijking maken met het jaarverbruik van een oude jaarafrekening of op basis van een schatting

De einddatum van het huidige contract staat op de contractbevestiging. Als deze bevestiging niet terug te vinden is kan deze altijd worden opgevraagd bij de huidige leverancier. 

Vragen? Wij helpen u graag verder!